alternativeThe Offspring "Original Prankster"

SHOW LYRIC

You can do it!

Until the break of dawn
Life, life
Cannot go by the letter
Time, time
Prozac can make it better
Noise, noise
Any kind will do
Can you feel it slip away
When it’s all on you?

Hey!

Crime, crime
Rockin’ like Janet Reno
Time, time
Eighteen and life in Chino
Freud, Freud
All along it’s true
Well, you’ll see there comes a day
Catches up to you, yeah

Knock down the walls
It’s alive in you
Knock down the place
You’re alone, it’s true
Knock down the world
It’s alive in you
You gotta keep your head up through it all
You’re gonna
Bust out on it
Original prankster
Break out, yeah
Original, yeah
Bust out on it
Original prankster
You never stop now, stop now
That’s what the main man say

You can do it!

You know it smells like shit
Goddamn
Tag team the double header
Son of Sam
Fire always makes it better
Navigate
With style and aplomb
‘Cause wherever you’re at
That’s the tip you’s on

Hey!

Lies, lies
Says he’s down in the Bahamas
Tries, tries
Bangin’ little hoochie mamas
No way
None of this is true
Well, he’ll see there comes a day
When the joke’s on you, yeah

Knock down the walls
It’s alive in you
Knock down the place
You’re alone, it’s true
Knock down the world
It’s alive in you
You gotta keep your head up through it all
You’re gonna
Bust out on it
Original prankster
Break out, yeah
Original, yeah
Bust out on it
Original prankster
You never stop now, stop now
That’s what the main man say

Hey!

You can do it!

Dime, dime
So good to see ya
Nein, nein
Don’t wanna be ya
Dime, Dime
So good to see ya
Nein, nein
Don’t wanna be ya
Crime, crime
Fine sensimilla
Crime, crime
Fine sensimilla
Crime, crime
Fine sensimilla
Well, he’ll see there comes a day
When the joke’s on you

Knock down the walls
It’s alive in you
Knock down the place
You’re alone, it’s true
Knock down the world
It’s alive in you
You gotta keep your head up through it all
You’re gonna
Bust out on it
Original prankster
Break out, yeah
Original, yeah
Bust out on it
Original prankster
You never stop now, stop now
That’s what the main man say

Written by Dexter Holland

Other hits from The Offspring

Pretty Fly (For A White Guy)

The Kids Aren't Alright

Why Don't You Get A Job?

Play ALL from The Offspring